Saturday, March 5, 2011

sukan tahunan

fuhhlamak weyh .hari ni sukan tahunan . memang memenatkan tapi best . yeah ! huh tapi yang paling tak tahan aku masuk 200 meter . dah lah dapat last . puihh aku dah agak dah . mesti aku dapat last punye . hmmm takpe la . redha jela . bukan selalu aku dpat last pon . chill lah ecah . haha cehh bagi semangat dekat diri sendiri . padahal nak cover . hahahaha . kelakar . lepas tu pelari kasturi sumenye lopek2 . nak harapkan budak lelaki jela untuk menang . tu pun kira bsyukur sebab ade budak2 lelaki yg hebat2 jugak . tapi dapat last jugak kasturi . hmm haih sudah la . sukan je kot . tak payah fikir sangat lah kan . heeee .patu kan aku dah panas aku pergi lah jj dengan kawan2 aku . haha kita orang buat keje bodoh . macam2 la kitorang buat . kelakar gila . walaupon jj ni membosankan tapi ktorang ciptakan suasana yang ceria dan best . ahahaha . pastu kan lepas kitorang dah nak balik time kitorang jalan kita orang terserempak dengan pelakon halimah jongang . alah yg gedik2 tu . dalam cerita tu nam dye ESAH . tapi nama sebenar dye aku tak tahu . haha tghen kitorang pon serbu lah dye and kitorang bgambar dgan dye . tak bole bla btol . tapi baik la dye . peramah . aku pker sombong . hahaha .
pape pon hari ni mmg tak boleh lupa la . 

No comments:

Post a Comment