Sunday, December 25, 2011

baca jap dilog :)

aku : hello , sorry tak balas text , out of creditt ! btw , kau sehat ? kau katmana ? rindunyeeeeee !

annoying : hye, sehat je. kau?

aku: oh , bagus lah . kau tak keluar ke ?

annoying: tak, knp? kla kdid ta byk bye..

aku:*sedih*

okay korang semua boleh tangkap tak ape yg nak disampaikan oleh aku ? okay the end of the story is , aku paling menyampah kalau aku text panjang2 patu orang tu balas seciput tu jee , rasa nak mencarut 28 bahasa . benci , somestimes rasa sakit je hati ni , macam tak dihargai , lagi2 kawan sendiri . kalau nak habes kredit pon , balas lah panjang siket bagi terus habes kedit jer kann . hmm kadang2 aku rasa fedup bila tak dihargai , asyik aku je yg layan baik dgan dorang .dorang ape kesah kann? errr hmmm . senang cter aku suka texting dgan orang yg text dye panjangggg jeeeeee . korang paham kan ape yg aku rasakan? errrr .
mesti excited bila someone text kita then kita bukakkkkkkkk !!!

aku amek nama adek angkat aku lah :)

Alisya : akak sayanggg , ape kabar ? sehat tak ? lisya rinduu dkat akak , hope akak sehat jee kay . orite later text . ilsym akak , muahhhh . bye :)

OMG ! sukaaaa even ringkas tapi bermakna , tak macam orang tu .. kla ,kdid ta byk , kbye .. tak impress langsung . nah sokay lah . janji ramai lagi orang yang sayang and appreciate akuuuu . so tak kisah . harap korang paham :) byeeeee

No comments:

Post a Comment