Sunday, December 25, 2011

goodbye semua :(

yeahh ! goodbye 2011 , dah nak masok 2012 dah :( haih banyak kenangan doe time 2011 . dengan kawan2 , family , and bla bla bla . hmm and goodbye to mygilooschool SMKWM2 , i never forget all memories in wangsarians2 . huwaaaa , aku akan berhijrah ke sekolah baruuuu :) nak tahu sekolah ape ? sekolah agama dkat ampang . ya allah , perbetulkanlah niat ku untuk menuntut ilmu kerana engkau sahaja , bukan sebab nak gelaran , pangkat , ape jadah semua tu . hati kene bersih kan . aku harap aku dapat menguasai bidang agama dengan sepenuhnyeeeee . tiada paksaan atau sebab2 lain . aku sendiri yg nak ! ya allah , i hope i can be a good muslim . aminnn . korang pon doakan sekali yeee .
and aku sanggup buat ape sahaja suruhan Allah , ya allah , kuatkan aku untuk menghadapi semua dugaan yg akan datang :) lupakan hal duniawi yg melalaikan lagi sementara , and kejarlah akhirat yg kekal lagi abadi untuk kbahagiaan :) insyaallah .

No comments:

Post a Comment