Thursday, March 10, 2011

love my family .

walaupon aku banyak bergaduh dengan keluarga aku *cehh banyak lah sangat kan* tapi aku tetap sayang keluarga aku . gile kaw aku tak sayang dorang , mane boleh . hm kalau takde dorang , hidup aku tak bmakna dalam dunia ni lah . hm family aku selalu marah2kan aku sebab attitude aku yang teruk tu . yela kadang2 aku sedar . memang teruk perangai aku ni . kadang2 aku terpikir nak berubah . tapi tak menjadi . aku nak buktikan kat family aku yang aku boleh berjaya dalam pelajaran , menjadi anak yang berguna . . tapi . . fuhh entah la .macam2 halangan . alah ecah tu bukan halangan tapi kau yg malas nak berusaha . tu lah kata2 kakak aku .hm ya allah . tolong la aku . tolong la . berikan aku kejayaan tu . aku nak tgk family aku and orang2 yang aku sayang bangga dengan kejayaan yg aku dapat .NAK SANGAT ! tapi tak guna setakat kita mengharapkan 100% supaya allah makbulkan doa kita ntapi kita sendiri pun tak berusaha . yeah betul tu . aku ingat aku nak mulakan hidup baru . no couple , no lazy , no rude ! yeah !

kepada family aku yg aku sayang , doakanlah supaya aku berjaya , tak biadap , tak malas and rajin berusaha . insyaallah aku akan cuba berubah sikit2 . and insyaallah aku terima tegurankorang . but not promise .

No comments:

Post a Comment