Wednesday, May 4, 2011

aku berkawan dengan semua orang !

okay , aku dah kata kan yg aku akan berkawan dengan semua orang , tak kira melayu , cina atau india ! semua aku kawan , keyyy satu malaysia la ni kan ? hehe . tapi betul la , aku paling suka kawan ngan budak india , sebab bagi aku la budak india ni lagi baik berbanding budak cina , tapi budak cina pun ade jugak yg baik .tapi aku lebih selesa dengan budak india . deyyyy , buat ape nak malu bila berkawan dengan bangsa lain ? aku pelik betul lah ade sorang minah melayu ni , otak dye terlampau lah cetek . sumpah , ouh mungkin dia da rasa diri dye hebat sangat , pandai , lawa , hot ? urghhhh daaaa , kau setakat ade benda tu je , tapi akhlak kau buruk , tak pandang la minaaaa , yg aku pelik la bila budak india kene marah dengan cikgu atau kene pukul , dorang takde pun buat muka kurang ajar dorang kat cikgu , kira dorang ade iman di dada lagi , tapi yg aku terkejut sangat and teramat la kecewa dengan perangai bangsa aku sendiri , ape ? MELAYU ! adab takde , kurang ajar , konon da bengang sangat lah kan nak melawan cakap cikgu . eee menyampah sial , deyyyy , kau tu da la tak pandai mana , cikgu marah kau pun ade sebab kan ? kau yg buat cikgu nak sepak kau , sebab kau nakal , tak dengar cakap , tak fokus , main2 , so terima lah padahnye ! setiap perbuatan ade balasannye , da tu nasib kau nak buat macam mana . konon nak tunjuk belang . please kawan , aku cukup meluat . kerana aku pernah ade sikpa yg sama dulu !!! please la change !

No comments:

Post a Comment