Wednesday, May 4, 2011

kehidupan cahhhhhhh

lol , memang kadang2 hidup kita ni banyak dugaan , tapi aku tak pernah anggap dugaan tu bala yg datang dalam hidup , kadang2 mmg lah aku bengang , rasa nak mati pun ade , ushhhh watch my mouth , astaghfirullah , mintak dijauhkan lah mati tu , aku taknak mati lagi , sebab aku tahu aku banyak lagi dosa kat tuhan , so korang yg kat luar sana tu , kalau ade pape masalah ke , ape2 masalah pun macam masalah ptus cinta , keluarga , kawan2 , tak payah nak jadi bangang pergi amek pisau kelar tangan , konon dah stress sangat lah , padahal lagi dapat dosa adalah , deyyyyy , kita orang islam , bukan kafir , kalau nak berdrama pun , agak2 la , tak paya nak binasakan diri sangat lah , takde pe pun , last2 kau jugak yg menyesal , menangis sebab kesakitan , tak ke bodo ? ni semua sebab pengaruh kawan la ni , mmg tak dinafikan dulu aku pun pernah gak nak buat camtu , yela dulu kan aku macam bodo2 , tak tahu kehidupan sebenar , main buat je ape yg orang buat tanpa memikirkan bai buruknye , sebaik lah aku da sedar sekarang ni , takde la aku nak buat kerja haram tu lagi . ishhhh tension . insyaallah aku cuba untuk mengawal diri aku daripada jadi org tak betul .

No comments:

Post a Comment