Wednesday, May 4, 2011

dugaanku :(

ya allah , nobody know what i feel , i think i wanna share my problem with my family , butttt !!!!!!!!! sorry aku speaking sikit , tapi aku malu lah ,nak ceritakan semua masalah aku dekat keluarga aku , kadang2 aku cerita dekat kakak aku je . kadanh2 dia jelah yang memahami aku . tahun ni mmg banyak masalh kot . masalah pelajaran , kawan , keluarga sikit jela , macam2 lagi lah . aku dah ptus kawan dengan akila and fazlina , sedih ke ?
ouch !! dorang yang mintak nak ptus kawan , aku on je . tapi aku tetap rindu dorang . sumpah ! lagi2 kila , dia dah lah kawan gelak aku , papehal kitorang dua yg menggila , tapi sayanggg sekali , kitorang dah tak berkawan . ini semua sebab salah paham je , kalau dorang tak besar2kan masalah , takdenye sampai jadi macam ni , huih , kitorang baru je nak menghadapi peperiksaan PMR sama2 . tapi nak buat macam mana . mungkin allah tak mengizinkan kitorang bersam , yea aku yakin ape yg terjadi semua ni ade hikmahnya , mungkin kalau aku tak berkawan dengan dorang lagi bagus kot . apa2 pun , aku tak pernah mengeluh pun , tapi kadang2 kalau aku tak tahan sangat aku menangis dalam bilik ! menangis sepuas2nya . yeaa aku tahu , aku tak hebat mana , tak pandai mana , tak baik mana , kadang2 pernah buat jahat pun aku tak sedar , and kadang2 perangai aku ni buat orang sekeliling aku menyampah dengan aku , memang susah nak berubah jadi baik , tapi tak mustahil :)

No comments:

Post a Comment